
مشاوره تخصصی بازاریابی دیجیتالی
بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM) عبارتست از یک فن یا شیوه بکارگیری رسانه های اجتماعی (محتوی ایجاد شده توسط مردم با بکارگیری فنون کاملا قابل دسترس و قابل اندازه گیری همچون شبکه های اجتماعی، وبلاگ ها، خرده وبلاگها، صفحه های پیغام، پودکستها، و …..) به منظور برند سازی، فروش کالا، افزایش آگاهی یا ایجاد شناخت و تبلیغ.
هنگام بازاریابی رسانه های اجتماعی شما وب سایت طراحی می کنید، تبلیغات نمایشی اجرا می کنید، فیلم های خود را در یوتیوپ به نمایش می گذارید، و رتبه سایت خود را در موتورهای جستجوگربه مرتبه بالاتر می برید تا کالاهای خود را عرضه و به فروش برسانید.
در این فرآیند به راحتی نحوه واقعی خرید مردم فراموش می شود. براحتی فرض می کنیم که آنها مشتریان بالقوه تنهایی هستند که با رایانه شان در طول شب وبگردی می کنند و بدنبال انتخاب کالاهایی برای اضافه کردن به سبد خریدشان هستند، منفک از دنیای واقعی و خانواده و دوستانشان. این کاملا غلط است.
تحلیل و آنالیز فضای مجازی و رقبا
تدوین استراتژی تجارت الکترونیک و تبلیغات دیجیتالی
سنجش رضایتمندی مشتریان با استفاده از فضای دیجیتالی
مشاوره تخصصی بازاریابی بین الملل
مشاوره تخصصی بهینه سازی وب سایت و سئو