
تدوین استراتژی تجارت الکترونیک و تبلیغات دیجیتالی
به کارگیری و استقرار موفقیت آمیز تجارت الکترونیک مقدور نیست مگر با ایجاد یک برنامه و استراتژی مدون و مشخص.در واقع وجود ابزارهای پیشرفته و توسعه ناگهانی و همه گیر شدن فضای فن آوری اطلاعات و اینترنت در جامعه این ذهنیت را تداعی کرده است که حرکت به طرف تجارت الکترونیک کاری آسان است و براحتی حتی بدون برنامه ریزی می توان آنرا محقق ساخت اما در واقع در صورت عدم برنامه ریزی ممکن است نه تنها طرح و برنامه تجارت الکترونیک با شکست روبرو شود بلکه با اتلاف منابع مالی و انسانی سازمان احتمال به خطر افتادن بقای سازمان نیز وجود دارد
خدمات تخصصی گروه مشاوران راشنو در حوزه تدوین استراتژی تجارت الکترونیک و تبلیغات دیجیتالی :
– تعیین چشم انداز تجارت الکترونیک
– تعیین رسالت تجارت الکترونیک
– شناخت دینفعان سازمان
– تعیین مزیت رقابتی تجارت الکترونیک
– عین اهداف تجارت الکترونیک
– تعیین ساختار سازمانی
تحلیل و آنالیز فضای مجازی و رقبا
سنجش رضایتمندی مشتریان با استفاده از فضای دیجیتالی
مشاوره تخصصی بازاریابی بین الملل
مشاوره تخصصی بازاریابی دیجیتالی با استفاده از وب مارکتینگ – ایمیل – اس ام اس
مشاوره تخصصی بهینه سازی وب سایت و سئو