
آموزش تبلیغات موثر ، خلاق و ارزان
اینترنت همراه با رشد روزافزون خود، کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف یافته است. امروزه اینترنت بعنوان رسانهای قدرتمند در اختیار صنعت تبلیغات قرار گرفته است.تبلیغات اینترنتی نوعی از تبلیغات است که به دلیل ارزانی، ماندگاری زیاد و فراگیر بودن آن همزمان با رشد ابزارهای اطلاعرسانی و روابط عمومی جایگاه خاصی را در بین بازاریاب ها باز کرده است.شبانهروزی و بی وقفه بودن آن و قابلیت ایجاد تغییرات بصورت به روز، باعث شده این نوع تبلیغات به خصوص زمانی که شرکتها از لحاظ منابع مالی با مشکلات مواجه هستند کاملاً پُر رنگتر میشود.
زیستن در عصر ارتباطات، گسترش دامنه نیازهای اجتماعی و تخصصی شدن، فعالیت های خاص را می طلبد. به همین منظور، نیاز به پژوهش برای تبادل اطلاعات، دستیابی به شیوه های نوین و گام برداشتن همپای سایر کشورها، حقیقتی انکار ناپذیر است، و تبلیغات از این امر مستثنی نیست.
همه ساله افراد بسیاری از مؤسسات آموزش عالی کشور فارغ التحصیل می شوند که از میان این افراد، تعداد اندکی با فن تبیلغات آشنایی دارند. فارغ التحصیلان رشته های بازاریابی، مدیریت، روابط عمومی، گرافیک و … هر یک در محدود واحدهای آموزشی خود، تا حدودی با مباحث رفتار مصرف کننده، بازاریابی، سازماندهی افکار عمومی، شیوه های تبلیغات، تکنیک های تأثیرگذاری بر مخاطبان و … آشنا می شوند اما بنا به دلایلی، از جمله عدم تطابق سرفصل های آموزشی با واقعیات اجرایی، عدم آموزش صحیح تکنیک ها و اصول تبلیغات و از همه مهمتر نداشتن تصویر مشخص و هدف دقیق از طرف دانش آموختگان دانشگاه ها، تنها تعداد انگشت شماری از افراد مزبور به طور کامل با دانش تبلیغات آشنا می شوند. از سوی دیگر ضعف در دانش بازاریابی به عملکرد آنان صدمات جدی وارد کرده است.
این دوره آموزشی می کوشد تا دانش آموختگان را با علم تبلیغات آشنا نموده و با تأکید فراوان بر اصول بازاریابی و تکنیکهای متعدد به برطرف کردن این ضعف بپردازد.ما در این دوره به بررسی روش های تبلیغات اینترنتی و استراتژی های لازم برای موفقیت در این مدل بازاریابی می پردازیم. تنگناها و چالش های تبلیغات اینترنتی در ایران مورد بررسی قرارگفته و در ادامه با توجه به بازیگران اصلی این صنعت راهکارهایی جهت بهبود وضعیت موجود ارائه می شود.
مخاطبان دوره: مدیران و کارشناسان بازاریابی و فروش شرکت ها و سازمان ها، مدیران و کارکنان کانونهای تبلیغاتی، مدیران روابط عمومی شرکتهای دولتی و خصوصی، سازمانها، نهادها، دست اندرکاران تبلیغات و سایر علاقه مندان
طول دوره: ۷۲ ساعت
محتوای دوره:
جایگاه تبلیغات در فرایند بازاریابی
اهمیت مدیریت ترویج و ارتباطات بازاریابی
چگونگی فعالیت موسسات تبلیغاتی
شناخت مخاطب مصرف کننده
روانشناسی تبلیغات تجاری
برنامه ریزی تبلیغاتی
تدوین کمپینهای ارتباطی
چگونگی تهیه پیامهای تبلیغاتی
بودجه بندی تبلیغات
برنامه ریزی رسانه ها
رسانه های چاپی
رسانه های پخشی
رسانه های محیطی
تبلیغات در محل فروش
بسته بندی
ترویج فروش
بازاریابی مستقیم
رواط عمومی
مدیریت حضور در نمایشگاهها
اصول و روشهای حضور در فضای مجازی و اینترنت،موبایل
مدیریت برند
بسته آموزشی شامل: جزوه، فایل های ضمیمه، نمایش فیلم، مطالعه موردی، معرفی کتاب، تشکیل گروه های خلاق، سمینار، ارزیابی های مستمر
بازاریابی
اهداف تبلیغات
اصول نفوذ تبلیغات
جذابیت در تبلیغات
روابط عمومی و تبلیغات
اصول موفقیت در تبلیغات
تبلیغات نوین و اینترنتی
بودجه بندی تبلیغات
محتوای دوره
- جلسه اول: مقدمهای بر مدیریت تبلیغات و فرایند طراحی و برنامهریزی کمپین تبلیغاتی
- جلسه دوم: آشنایی با مرحلۀ «تحلیل موقعیت» در برنامهریزی و مدیریت تبلیغات
- جلسه سوم: آشنایی با فرایند و چگونگی تعیین اهداف تبلیغاتی
- جلسه چهارم: آشنایی با فرایند و چگونگی نگارش پیامهای تبلیغاتی
- جلسه پنجم: آشنایی با فرایند و نحوۀ برنامهریزی رسانهها در مدیریت تبلیغات
- جلسه ششم: آشنایی با فرایند بودجهریزی تبلیغات و سنجش اثربخشی تبلیغات
دوره آموزش تدوین کمپین های تبلیغاتی
ارزشمندترین منابع (زمان، مردم و پول) همیشه کمیاب ترین منابع هستند. همواره از محدودیت زمان برای استفاده از فرصت های خود رنج برده اید، همچنین به اندازه کافی افراد برای انجام کارها و یا پول کافی برای انجام دادن هر آنچه دوست داشتید انجام دهید وجود ندارد. مواردی که برای انجام و اجرا در نظر گرفته اید از آنچه شما فکر می کرده اید بیشتر زمان و هزینه می برند. برنامه ریزی کمپین تبلیغاتی کمک می کند تا این منابع محدود را به طور موثری هدف قرار دهید. اما مهم ترین قانون در مورد برنامه کمپینِ تبلیغاتی این است که حتما باید نوشته شود و اینکه ما با توجه حدس های ذهنی خود بخواهیم در سازمانمان به اجرای یک برنامه تبلیغاتی بپردازیم، روشی است ابتدایی که در ۹۹ درصد سازمانها اتفاق می افتد. شما قبل از اینکه برنامه را شروع کنید باید بدانید می خواهید به کجا و به چه عددی برسید. کمپین های تبلیغاتی متناسب با نیازهای مشتریان نوع محصول یا خدمت، چشم انداز کوتاه مدت و بلند مدت سازمان برنامه ریزی و در بازه های زمانی خاص اجرا می شوند و یادگیری این روش ها به شما کمک می کند تا منابع سازمانی تان را بهینه تر مصرف کنید و نرخ بازگشت سرمایه (ROI) بهتری داشته باشید.
سرفصل های آموزشی :
• جایگاه تبلیغات در بازاریابی • استراتژی تبلیغات • اصول تبلیغات موثر • مزیت رقابتی تبلیغات • شناسایی ابزار نوین تبلیغات • تکنیک های تبلیغات • استراتژی طراحی پیام • استفاده بهینه از منابع سمعی و بصری • تخصیص منابع و بودجه بندی • روش های محاسبه ثمر بخشی در تبلیغات
امکان برگزاری دوره برای :
- انجمن ها و اتحادیه های صنفی
- آموزشگاه ها و موسسات تخصصی مدیریت
- کارگاه های آموزشی همایش ها و نمایشگاه ها
- دوره های درون سازمانی
- دانشکده های تخصصی بازاریابی ، مدیریت
برای ثبت نام در دوره های آموزشی و یا درخواست برگزاری این دوره های آموزشی در محل شما ، فقط کافیست فرم زیر را تکمیل کنید ، کارشناسان گروه مشاوران راشنو در سریعترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت .