
توسعه نام تجاری در شبکه های اجتماعی
عمده تمرکز ما در ایجاد و توسعه یک برند یا نام تجاری تحت تاثیر قراردادن مخاطبان آن برند است. به معنای دیگر مهمترین بخش کار در ساخت برند توانایی شناخته شدن آن برند در بین مخاطبان خود است. پس با توجه به قدرت و توسعه شبکه های اجتماعی امروزه به صورت یکی از قدرتمند ترین راه های توسعه و ایجاد نام و نشان تجاری شناخته میشوند. فارق از اینکه ما بدنبال چه هدفی از برند سازی باشیم شبکه های اجتماعی می توانند نقش شتابنده های قدرتمندی را در فرآیند برند سازی ایفا کنند.
خدمات تخصصی گروه مشاوران راشنو در حوزه توسعه نام تجاری در شبکه های اجتماعی
– تعیین جایگاه مطلوب برند
– مشخص کردن برداشت مخاطبان از برند شما
– تعیین محتویی که بتواند برند شما را به جایگاه مطلوب برساند
– تعیین شبکه اجتماعی مطلوب
– دستیابی به تاثیرگذاران اجتماعی
– تحلیل برداشت های ایجاد شده پس از مراحل قبلی
سایر خدمات تخصصی گروه مشاوران راشنو در حوزه شبکه های اجتماعی :
برنامه ریزی و اجرای کمپین های بازاریابی و کارزارهای تبلیغاتی (مبتنی بر رسانه های اجتماعی)
تدوین طرح بازاریابی رسانه های اجتماعی
تولید محتوا ویژه وب سایت ها و شبکه های اجتـماعی
تولید و بروزرسانی محتوای مکتوب
راه اندازی اولیه و ایجاد اکانت و صفحه های اجتماعی
طراحی و اجرای پویش رسانه های اجتماعی
طراحی و تولید محتوای گرافیکی، ویدیویی و چند رسانه ای
کمپین های تبلیغات شبکه های اجتماعی